Om du vill få folks uppmärksamhet, bör du välja ett figurskuret lösblad
Lösblad behöver inte vara tråkigt fyrkantiga
Lösblad blir använt i stor skala och till alla möjliga syften. Men dom flesta människor vill nog erkänna, att dom oftast inte läser dem, eller kastar dom direkt i soptunnan - oavsett om de har fått den i brevlådan, eller fick stuckit den i handen på gågatan, framför butiken, eller vid din egna dörr. Men varför är det så egentligen? Svaret är ganska lätt: Flygblad är tråkiga! Har du inte har en grafiker i världsklass som har satt upp en fantastisk design, att den kan fånga mottagarens uppmärksamhet på en sekund, så har du förlorat.
Du kan få din figurskurna flyer i den helt passande form – och du kan också designa din egen
Du kan gratis använda dig av dom stansformar vi allaredan har liggande, så är priserna mer än förnuftiga. Ett budskap om kärlek, ett bröllop, romantik, eller en kampanj till alla hjärtans dag, mors dag eller fars dag, är passande att få tryckt på en figurskuren flyer i hjärtform. Har du något att säga om extremsport, gaming, ny teknologi eller liknande, så kan du matcha ditt budskap med ett lösblad format som ett X. En rund flyer däremot passar till riktigt många budskap. Tänk också, att ett runt lösblad också är som upplagt till en bakgrund som visar något som en fotboll, golfboll, en frukt, månen, osv.
Om jag nu, vill ha en helt annan form?
Allt kan låta sig göras. Dom former du kan välja här på sidan är endast dom som blir mest efterfrågade, men vi har många olika på lager, och vi kan också ta fram en speciell stans form, som passar till precis dina önskemål. Du ska dock tänka på, att en speciell stans form i genomsnitt kostar 2.000 kr. att framställa, så det kan oftast endast betala sig vid större upplagor, eller om du har planer om att återanvända formen många gånger i förbindelse med kommande kampanjer. Vill du veta, om vi har en specifik form liggande, eller önskar du en ej-bindande offert på framställning av din helt egna stans form, så skriv en mail till info@lasertryck.se.