Paketnummer
Alla kunder mottager ett paketnummer via email, när paket skickas.
Du kan följa din paket på denna länk.
Observera, att din paketsökning oftast är möjlig på hemsidan först kl. 23:30 på avsändningsdagen.
Företagspaket efterlysning
Är din paket försenad eller försvunnen, så sänd ett mail till oss på reklamation@lasertryck.se (Var uppmärksam på att vi dessvärre inte kan utlova garantier för tidpunkt av leverering, på transportfirmornas vägnar).
Skadat paket: Om du får ett paket/pall som ser skadat ut bör du påpeka detta för chauffören och be om en anteckning "mottaget med reservation på grund av tecken på skada". Detta är ett krav i händelse av ersättning.
Därefter ombedes du snarast (och senast inom 24 timmar) återkoppla till oss på reklamation@lasertryck.se. Bifoga foto av både skadat innehåll samt yttre och inre emballage (viktigt) annars ersätter PostNord inte skadan.
Observera att synliga skador ska anmälas omgående och ej synliga skador ska anmälas inom sju dagar.
Så här kontaktar du Bring
För att efterlysa din paket, ska du kontakta Bring kundservice på telefon 0770-11 33 00..
Ny trycksak
Var uppmärksam på, att LaserTryck.se enligt våra affärsvillkor inte ansvarar för försändelsen av din trycksak.
Önskar du ett återupptryck av din trycksak pga. leveringsproblem, ombedes du sända en mail till reklamation@lasertryck.se, då vi ofta kan erbjuda rabatt på återupptryck.
Bring service
Upplever du problem med servicen hos Bring, vill vi gärna höra ang. detta på reklamation@lasertryck.se.
Vi kommer därefter sända ditt ärende vidare till våran kontaktperson hos Bring.