Vi erbjuder många klistermärken. Med vår klistermärkesväljaren guidar vi dig till rätt media.
Hos LaserTryck.se försöker vi ständigt förbättra vår kundtjänst.
Reklamation När du mottager din trycksak, rekommenderar vi dig till att kontrollera din order noga, att allt är som det ska vara, så du kan reklamera inom våra 8 dagars reklamation tid. Vi kommer sedan att följa upp ärendet så snart som möjligt, vanligtvis inom 48 timmar.
Vid handläggning av reklamationen vi ofta få den felaktiga trycksaken i retur. Kasta därför inte något innan du har varit i kontakt med oss. Trycksaken returneras på vår bekostnad. Se mer nedan.
Du kan göra en reklamation via mail genom att skriva till reklamation@lasertryck.se.
I mailet ska du ange följande:
Du kan göra en reklamation genom att fylla i formuläret via vårt kundcenter.
Detta gör du genom att göra följande:
Om det är avtalat, att trycksaken skall i retur till oss, kommer du att få närmare anvisningar från reklamationsavd. Om hur du ska gå tillväga.
Oavsett hur din paket skickas, har vi fullständig koll på spårningen.
Paketnummer Alla kunder mottager ett paketnummer via email, när paket skickas.
Du kan följa din paket på denna länk.
Observera, att din paketsökning oftast är möjlig på hemsidan först kl. 23:30 på avsändningsdagen.
Företagspaket efterlysning Är din paket försenad eller försvunnen, så sänd ett mail till oss på reklamation@lasertryck.se (Var uppmärksam på att vi dessvärre inte kan utlova garantier för tidpunkt av leverering, på transportfirmornas vägnar).
Därefter ombedes du snarast (och senast inom 24 timmar) återkoppla till oss på reklamation@lasertryck.se. Bifoga foto av både skadat innehåll samt yttre och inre emballage (viktigt) annars ersätter PostNord inte skadan.
Observera att synliga skador ska anmälas omgående och ej synliga skador ska anmälas inom sju dagar.
Så här kontaktar du PostNord För att efterlysa din paket, ska du kontakta PostNord kundservice på telefon 0771- 33 33 10.
Ny trycksak Var uppmärksam på, att LaserTryck.se enligt våra affärsvillkor inte ansvarar för försändelsen av din trycksak.
Önskar du ett återupptryck av din trycksak pga. leveringsproblem, ombedes du sända en mail till reklamation@lasertryck.se, då vi ofta kan erbjuda rabatt på återupptryck.
PostNord service Upplever du problem med servicen hos PostNord, vill vi gärna höra ang. detta på reklamation@lasertryck.se.
Vi kommer därefter sända ditt ärende vidare till våran kontaktperson hos PostNord.
Vi är redo dygnet runt och du får bl.a. en egen, fast trycksaksrådgivare.
Är du osäker på om din fil kan användas för tryckning? LaserTryck.se erbjuder kostnadsfri filkontroll.
Får vi skriva till dig när vi har rabatterade priser och andra nyheter?
Titta på vår fina tryckkvalitet och bestäm vilken papperstyp som passar just dina behov.
Använd våra mallar där all teknisk information finns med i dokumentet.